Hoe kan je een afspraak maken?
Leg je afspraak snel & eenvoudig online vast via je computer of smartphone. Opgelet! Je afspraak is pas compleet na het ontvangen van een bevestigingsmail.
Je afspraak in het Gemeentepunt
Of:
- bel naar 056 76 55 30 voor dienst burgerzaken
- bel naar 056 76 57 20 voor dienst woon- en leefomgeving
Een overzicht van alle producten vind je via de A tot Z lijst. Ben je niet of minder vertrouwd met de digitale wereld, dan kan je bellen naar 056 76 55 67.
In de bevestigingsmail die je krijgt na het maken van een afspraak kan je via de ingevoegde knoppen je afspraak annuleren of je afspraak wijzigen. Dat kan perfect van thuis uit of op je smartphone. Of bel naar 056 76 55 67.
Voor bepaalde producten kan je direct aansluitende afspraken maken. Wanneer je bijvoorbeeld een “adreswijziging” aanklikt, zal de website je automatisch de andere producten tonen die je kan toevoegen aan je afspraak. Zie je het tweede product niet staan? Maak dan een tweede afzonderlijke afspraak.
Meld je aan bij het onthaal in het Gemeentepunt. De onthaalmedewerk(st)er meldt jouw aanwezigheid aan de betrokken dienst en verwijst je door naar het juiste loket. Aangezien elke bezoeker op afspraak komt, zorg je dat je op tijd bent. Zo vermijd je dat je een nieuwe afspraak moet maken.
Meld je aan bij de onthaalmedewerk(st)er. Deze zal je verder helpen of legt indien nodig een afspraak voor je vast. Opgelet: doordat dossiers en/of vragen vaak op voorhand moeten voorbereid worden, zal je nooit op de dag zelf nog een afspraak krijgen.
Heb je dringend een afspraak nodig en vind je niet onmiddellijk een moment dat voor je past? Bel dan naar 056 76 55 67.